[wpseo_breadcrumb]

Bestyrelse – Advisory Board

Bestyrelse og Advisory Board

Medit Consult hjælper virksomheder med at få det optimale ud af en bestyrelse eller et Advisory Board.

For nogle typer virksomheder er der krav om en bestyrelse. Andre typer af virksomheder behøver ikke have en decideret bestyrelse, men kan nøjes med et Advisory Board. Der er fordele og ulemper ved begge konstellationer. Nogle virksomheder kan sågar vælge at have både en bestyrelse og et Advisory Board.

Desværre er der alt for mange eksempler på virksomheder, der ikke får ret meget ud af enten en bestyrelse eller et Advisory Board. Det kan der være mange årsager til, fx at der ikke er de rigtige kompetencer tilknyttet. Andre faktorer kan være dårlig mødelelse og for få og udbyttefattige møder.

Medit Consult faciliterer udviklingforløb i jeres ledergruppe

Medit Consult kan hjælpe med at analysere virksomhedens situation i forhold til hvordan den optimale bestyrelse sammensættes i forhold til virksomhedens nuværende situation og strategi. Plus hjælpe med at rekruttere bestyrelsesmedlemmer, facilitere en effektiv mødestruktur og medvirke som bisidder på bestyrelsesmøderne. Samt dokumentere disse.

I forhold til et AV-board kan Medit Consult hjælpe med alle de ovenstående punkter, men også hjælpe med rent faktisk at deltage som medlem af advisory boardet.

Vi er altid klar til at hjælpe. Gratis indledende rådgivning.

Ydelser ved bestyrelse og Advisory Board

Vores forløb med bestyrelse og Advisory Board fokuserer på:

  • Valg af den rigtige løsning: Bestyrelse og/eller AV-board?
  • Bestyrelsen og AV-boardets optimale sammensætning
  • Hvordan sikres og skabes værdi
  • Effektiv mødestruktur – hvordan og hvorfor
Scroll to Top

Nyhedsbrev om webtilgængelighed

I Medit Consults nyhedsbrev om webtilgængelighed kan du læse om aktuelle arrangementer og artikler om webtilgængelighed. Nyhedsbrevet bliver udsendt to til tre gange årligt.

Et nyhedsbrev, der gør dig klogere

Medit Consults nyhedsbrev giver dig ny viden om blandt andet ledelse, udvikling, driftsoptimering, salgsmodning og digitalisering – foruden informationer om vores kommende arrangementer.