fbpx
Sankt Knuds Vej 21, 1903 Frederiksberg C +45 4144 6010
Krise
En krise betegner en problematisk forandrings-situation forbundet med et vendepunkt.
Kontakt
Klavs Holm
Tlf. 3321 0740
Kriseydelser

  • Analyser:

    • Økonomi, likviditet, kapitalstruktur

    • Bemanding, medarbejderstab, ansættelsesforhold
    • Produktion, afsætningsforhold
  • Prioritering
  • Kriseplanlægning
  • Eksekvering af kriseplaner
    • Kontakt til bank
    • Formidling af kapital
    • Juridisk bistand
  • Varetagelse af interim ledelsesfunktion

Covid-19 krise

Covid-19 krisen har fra dag ét sat dybe spor i det danske samfund og i dansk erhvervsliv og den vil også påvirke din virksomhed. Hvordan og i hvor høj grad ved du umiddelbart ikke. Kun én ting er 100% sikkert: din ledelsesmæssige håndtering af krisen kommer til at gøre forskellen for din virksomhed, dine medarbejdere og dig selv.

Medit Consult tilbyder sin assistance

Vi vil gerne give et bidrag til at få din virksomhed bedst mulig igennem krisen. Vi har kompetencer på alle områder, der knytter sig til driften af en virksomhed: ledelse, økonomi, medarbejdere, produktion m.v. og vi vil gerne tilbyde at bistå dig med bl.a. følgende:

As-Is analyse

Vi hjælper med at belyse nogle centrale spørgsmål:


  • Hvordan er situationen for din virksomhed her, hvor krisen buldrer derudaf?

  • Hvordan vil omsætningen påvirkes?

  • Er der likviditet på den korte bane og hvordan ser det ud når vi kommer nogle måneder frem?

  • Kan omkostningerne tilpasses situationen, og er der behov for tilførsel af yderligere kapital for at overleve krisen? 


Vi skaber et reelt overblik og indsigt i din situation, så du kender krisens konsekvenser og dit afsæt for at iværksætte tiltag, herunder gennemgang af din økonomi, udarbejdning af kortperiodiske budgetter og likviditetsbudgetter.

Krisehandlingsplan

Vi udarbejder en operativ handlingsplan for konkrete tiltag, der skal føre din virksomhed sikkert gennem krisen:


  • Mulighederne i at gøre brug af regeringens hjælpepakker.

  • Omkostningstilpasning gennem medarbejder reduktioner

  • Omlægninger, forhandlinger med leverandører, sourcing og andre tiltag.

  • Sikring af bedst muligt kapitalberedskab gennem kreditaftaler, bankforhandling og andre tiltag.

Strategisk udvikling (option)

Alle kriser skaber varig ændring i brugeradfærd, markedsforhold og har en indbygget innovation og dynamik.


  • Hvordan ser situationen ud for din virksomhed på den anden side af krisen?

  • Er der tiltag der kan bringe din virksomhed styrket gennem krisen og etablere en ny og lukrativ markedsposition for dig fremadrettet?


Vi faciliterer udviklingen af en ny strategi og sikrer det bedst mulige afsæt for din virksomhed for vækst og rentabilitet i årene efter krisen.

Opgaven er din - vi tilbyder vores assistance

Som virksomhedsleder er du rustet til at håndtere ovenstående – men situationen er ekstrem. Vi kan på den ene side tilføre din egen kriseledelse ekspertkompetence. På den anden side kan vi simpelthen være de ekstra hænder, der kan være brug for i en situation, der bedst kan betegnes som kaotisk.

Vi tilbyder et gratis og uforpligtende onlinemøde til umiddelbar afklaring. Herefter tilbyder vi et rådgivningsforløb til en pris, der afspejler den vanskelige situation som krisen har påført din virksomhed.

Udfyld nedenstående kontaktformular – så kontakter vi dig hurtigst muligt.

Kontakt mig venligst angående assistance i Covid-19 krisen.

Tilmeld dig og få relevant information og viden
til udvikling af din virksomhed.